Sunday, May 31, 2009

发泄。

最近,一直睡不好,
因为有一样事情搞到我非常烦。
通常过的快乐与活波的我,最近心里一直都觉得不好受。
想找个地方发泄,所以就打算写在我的网站,
希望能让自己好受一些。

我非常不喜欢上个礼拜一跟你通电话的那番话。
别人也是人,你没有权力侮辱他。
我和你的关系到了这个地步, 你只能怪自己,不是别人的错。
自己要看开点,不要无赖别人。
到现在,我还是一样,没变。
要变,要换的,是你的想法。

你不是不知道,
我最讨厌别人用不同的手段来控制我的选择, 我的人生。
我已经24岁了。
给我一点尊严,尊重我的选择。
你不喜欢的话,那就别管,
不要干涉我的生活。

我就写到这里。没话好讲了。
希望写出来后,心里会平静下来,
能好好的睡,好好的休息,
让我可以专心的读书,考试。

~~~~~~完~~~~~~

7 comments:

Ren said...

wow yr blog post in Chinese???

Ren said...

Ben, I think U dun have to bother much of that person. Cos ultimately its more of your own decision n choice. Each & everyone of us should respect each other, and if that person doesn't, dun tink its necy to give a D***.

=P

fau said...

darling, dun fret over it ok. muacks!!

Ben... said...

Ren - Yea... in chinese.. haha.. thanks for the .. encouragement.. hehe...

Fau - haha.. sure, sure... no problem.. just needed to vent..

Ren said...

can i take back some.... felt abit harsh.... hahaha

Kairo Makoto said...

Do what i do, smile and sing " ITS MY LIFE,ITS NOW OR NEVER!!!" :P

Ben... said...

sis - cannot take back.. hahaah... why hide your initial reactions?

kairo - nah.. i dun wanna sing.. not in the mood.. but thanks for the dinner tho.. love the sauce..